piątek, 11 września 2015

#06 I'm back + beGLOSSY Sierpień

Cześć!
Po długiej wakacyjnej przerwie wracam!
Aktualnie jestem już po egzaminach poprawkowych, które, niestety, nie wszystkie poszły tak jak miały :(
Tak czy siak. Jestem!
W poprzednim poście pisałam, że pokażę Wam, jak skleić jajeczko EOS. Niestety, nie udało mi się zrobić tego tak, jak chciałam. Moja mama po prostu złączyła je razem, wgniatając odpadniętą część do części która była w opakowaniu. Żaden ze sposobów, które znalazłam nie chciał działać:(
Po takiej wielkiej przerwie wracam z unboxing-em beGLOSSY.
Mój chłopak naoglądał się zagranicznych youtuberów otwierających paczki z komiksami, zabawkami i jedzeniem i wspaniałomyślnie stwierdził, że on też chciałby coś zamówić. Niestety nie mógł znaleźć takich 'growych' boxów w Polsce, więc był kochany i zamówił mi takie pudełko z kosmetykami.
Dla zainteresowanych, subskrypcja pudełka kosztuje ok 50 zł miesięcznie. Więcej znajdziecie na www.beGLOSSY.pl ;)
Przed wami sierpniowe pudełeczko beGLOSSY :)




Zapach unoszący się po otworzeniu pudełka, 
jest po prostu nieziemski.
Mogłabym tam zamieszkać.



 AUSSIE - Miracle Dry Shampoo Aussome Volume 
Suchy szampon z wyciągiem z australijskich nasion jojoba, 
który sprawia, że włosy są lśniące, pachnące oraz pełne objętości.
Cena: 24,99 zł /180 ml
Otrzymujemy 180 ml
Moja reakcja: Kocham suche szampony i z pewnością wypróbuję ten.
Chociaż nie wiem, czy jest coś w stanie pobić Batiste:)


FARMONA tutti frutti - Peeling do ciała kiwi&karambola
Peelingujące drobinki zanurzone w delikatnym żelu 
oszałamiają intensywnym zapachem. 
Ciało jest idealnie oczyszczone i wygładzone, 
a skóra miękka i jedwabiście delikatna w dotyku. 
Cena: 3,57 zł/100 ml
Otrzymujemy 100 ml.
Moja reakcja: Miałam już kiedyś ten peeling. Cudnie pachnie, szału nie robi,
Jest w porządku, miło będzie mi się go używało, 
ale nie widzę tego jako jakiś cudowny lub ciężko dostępny kosmetyk. 


SANASE winoterapia - Krem pod oczy
Krem z efektem anty-stres. 
Redukuje cienie i 'worki' pod oczami 
oraz przeciwdziała powstawania drobnych zmarszczek.
 Efekty jego działania są widoczne 
już po 15 dniach od pierwzego zastosowania.
Cena: ok 128 zł/15 ml
Otrzymujemy 15 ml
Moja reakcja:  Fajnie! Nigdy nie używałam kremu pod oczy i z chęcią wypróbuję.
W życiu nie kupiłabym go sama! Cena jest zabójcza za tak małą ilość produktu!
Zapach jest po prostu cudowny!


URIAGE - Krem do twarzy Hyseac Mat
Skutecznie redukuje błyszczenie jednocześnie zachowując 
właściwy poziom nawilżenia skóry.
Skuteczność produktu potwierdzona w badaniach klinicznych.
Cena: ok 65 zł/40 ml
Otrzymujemy 15 ml
Moja reakcja: Zawsze zapominam o kremach, 
mimo iż wiem, że powinnam je stosować.
Z chęcią wypróbuję oraz sprawdzę jak sprawdzi się na mojej skórze. 


DERMO PHARMA - Płatki kompres 4D
Innowacyjna forma pielęgnacji strefowej. 
Produkt zawiera kwas hialuronowy i fitokolagen, 
dzięki czemu przywraca jędrność i elatyczność 
oraz regeneruje i opóźnia proces starzenia. 
Cena: 6,80 zł/1 opakowanie
Otrzymujemy 1 opakowanie
Moja reakcja: Lubię rzeczy, które mogę nałożyć na twarz i odpocząć. 
Z chęcią spróbuję, chociaż wiem, że jedno opakowanie, 
to za mało, aby dobrze przetestować produkt.


ORGANIQUE - Kula do kąpieli Grecka
Musująca kula o zapachu winogron nawilża 
i pielęgnuję skórę podczas kąpieli. Oleje z soi i pestek winogron, 
wygładzają, regenerują i natłuszczają. 
Naturalna skrobia zmiękcza naskórek i łagodzi podrażnienia. 
Cena: 14,90 zł/170 g
Otrzymujemy 170 g
Moja reakcja: Nie mam wanny. Dziękuję. 


W pudełku znajdujemy także 25% rabatu na zakupy w sieci sklepów Kontigo.


Piosenka na dziś: Troye Sivan - WILD


To by było na tyle!
Postaram się dodawać posty chociaż raz w tygodniu!
Do napisania!
xoxlittlelady

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz