środa, 24 czerwca 2015

#05 HAUL Kosmetyki z Ameryki oraz Rossmann


Witajcie!
Z małym opóźnieniem, ale jestem! Niestety mój obecny telefon ma zepsuty aparat, więc miałam małe problemy z tym, aby zrobić zdjęcia, ostatecznie używając telefonu mojego chłopaka.
Chciałam też Wam powiedzieć, że mam już wakacje! Zmniejszyłam sobie etat w pracy i skończyła mi się sesja!
Tym razem już nie przedłużam!

Zestaw 22 gąbeczek - 9,99 zł

Batiste - Suchy szampon do włosów - Cherry - 15,99 zł 
Isana Professional - Odżywka/maska do włosów - ok 10 zł
Schwarzkopf Gliss Kur - 
Marion - Jedwab do włosów - 10,99 zł
Wypełniacz do koka - 4,99 zł

Pilniczki do paznokci - 1,99zł za sztukę
Manhattan Pro French Nailife Hardener - utwardzacz do paznokci - 31G - 3,99 zł
Miss Sporty - Glossy Tech - Nabłyszczający lakier do paznokci - 3,49 zł

Revlon Photoready - Podkład - 002 Vanilla - 29,99 zł
Delia Mineral Velvet Skin - Baza pod makijaż - 11,99 zł
Maybelline Age Rewind The Perfector 2 w 1 - Puder - Light - 24,99 zł
Olay Definity - Serum naprawcze do twarzy - 0,01 zł
Maybelline Color  Show Blushem - Róż - 02 - 9,99 zł

Loreal True Match - Korektor kryjący niedoskonałości - 002 Vanilla - 19,99 zł
(zamówiłam dwa! nie mogłam sobie odmówić, ponieważ w Rossmanie
dałam za niego ok 35zł, to prawie jak za darmo!)

Pędzelek do eyelinera - 1,99 zł
Pędzelek do korektora - 1,99 zł
Bourjois Volume Glamour Max - Tusz do rzęs - 51 Max Noir - 27,99 zł
Essence Longlasting Eye Pencil - Kredka do oczu - 09 Cool Down - 7,99 zł 
(Niestety się pomyliłam i zamówiłam niebieską, choć chciałam czarną,
na szczęście kredka jest już w dobrych rękach, które będą jej używać:) ) 

Sun Ozon Classic - Mleczko do opalania - filtr 30 - ok 10 zł (chyba?)

Revlon Just Bitten Lipstain + Balm - Pisak do ust z balsamem - 055 Victorian - 11,99 zł
Rimmel Lasting Finish 1000 Kisses - Szminka w formie flamastra - 130 Don't Stop Blushing - 9,99 zł
NYC Smooch Proof Lipstain 16h - Szmpinka w pisaku - 493 Champagne Stain - 3,49 zł

Po recenzji Pauliny z http://simple-effective.blogspot.com/,
zdecydowałam się na kupno tego cuda. 
I jestem bardzo zadowolona! 
Garnier deodorant NEO - ok 13-14 zł 
EOS Evolution of Smooth Lip Balm - Balsam do ust o zapachu granatu i maliny - 19,99 zł

Niestety nie przetrwał podróży, 
bo gdy go otworzyłam górna część została w drugiej części opakowania.
Próbowałam skleić to zapalniczką (jak widać na zdjęciu), niestety to nie pomogło:(
Jednak! Oglądałam filmiki instruktażowe na youtube 
i mam zamiar spróbować naprawić moje jajeczko 
i udokumentować to na zdjęciach i pokazać w następnym poście :)

Piosenka na dziś: Fifth Haromony - BOSS

I to by było na tyle!
Do napisania!
xoxlittlelady

2 komentarze:

  1. musisz dać znać jak się sprawdza suchy szampon! bo przymierzam się do kupna, ale idk co o nim myśleć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dołączam się o opis suchego szamponu, bo planuje go zabrać na jeden wakacyjny weekend i nie wiem jak się sprawdza to cudo :D czekam na relacje :D

    OdpowiedzUsuń