wtorek, 12 maja 2015

#01 Mały HAUL

  Dzisiaj pokażę Wam kilka moich ostatnich nabytków.
  Takich postów będzie zdecydowanie bardzo mało, z racji tego, iż rzadko kupuje coś wartego pokazania. Większość mojej pensji wydaje na jedzenie lub przelewam na konto oszczędnościowe.
  Staram się przelewać.
  Od początku maja pozwoliłam sobie trochę zaszaleć. Na weekend majowy przyjechała do mnie kuzynka razem z chłopakiem i namówili mnie na wizytę w Aqua Parku. Wiązało się to z tym, że musiałam zakupić strój kąpielowy, ponieważ nie zabierałam takich rzeczy z Grudziądza. Zwykły czarny kostium zakupiony w H&M.
  W tym samym czasie, koleżanka z roku, spytała, czy nie chciałabym odkupić od niej sukienki, bo dla niej jest jednak za krótka, a przy moim wzroście dla mnie będzie idealna.
  Mimo iż miałam duże wątpliwości, ostatecznie mój chłopak mnie na nią namówił, oferując do tego, że mi ją kupi (<3).
  Kolejny zakup był przeze mnie bardzo przemyślany. Zastanawiałam się nad zakupem bawełnianej torby już kilka tygodni. Bardzo często niszczyłam swoje torebki nosząc w nich za dużo za ciężkich rzeczy, więc stwierdziłam, że zacznę książki i zeszyty na uczelnie nosić w bawełnianej torbie z jakimś fajnym nadrukiem.
  W środę przed wyjściem na uczelnię z czystej ciekawości wpisałam w wyszukiwarkę 'torby bawełniane' i otworzyłam stronę, której nazwa spodobała mi się najbardziej.
  Bardzo szybko znalazłam mnóstwo wzorów, które podobały mi się niezmiernie, jednakże dwa, które zamówiłam po prostu do mnie krzyczały. 
  I ostatnią, a jednak najdroższą rzeczą była gra. A właściwie dodatek do gry. The Sims 4:Witaj w pracy. Gdy tylko dostałam w piątek wypłatę, od razu po zajęciach poleciałam do Empiku, żeby zakupić grę i muszę przyznać, że nie żałuję. Jest świetna. Jestem fanką The Sims od zawsze i z każdym dodatkiem cieszę się grą jeszcze bardziej. 

H&M 
góra: 59,90PLN
dół: 29,90PLN


Sinsay 
odkupiona od koleżanki: 50PLN

Ten napis po prostu krzyczy, że to ja! 
Ta torba przekonała mnie do zakupu ;D

littlethings.pl 
każda torba 17,50PLN + przesyłka 9PLN

Empik
99,99PLN
(+ dostałam cukierki Milki gratis;d)

Piosenka na dziś: Jonas Brothers - Hold On
I to by było na tyle!
Do napisania,
xoxlittlelady
  

1 komentarz:

  1. Witaj kochana!
    Też jestem ogromną fanką SIMSÓW! <3 Pamiętam do tej pory jak mój tata przyniósł mi pierwszą serię z ośmioma dodatkami na jednej płycie (jakaś super hakerska wersja z ryniacza xd haha te czasy <3) i nie mogłam się oderwać, a z każdymi kolejnymi wydaniami było tylko lepiej i lepiej! Sama muszę wreszcie kupić 4, bo stwierdziłam, ze zrobię to dopiero po maturach xd Jakaś motywacja musi być :)
    Co do toreb to idealnie do mnie pasuje Twój zakup numer 2! Świetna! <3

    OdpowiedzUsuń