piątek, 15 maja 2015

#02 OOTD

Dzisiaj coś na szybko ;)
Chciałam Wam pokazać mój dzisiejszy strój. Coś zwykłego, w czym ostatnio uwielbiam chodzić cały czas.
Uważam sukienki za coś najprostszego do założenia, ponieważ nie muszę się zastanawiać, czy dół pasuje do góry. Nakładam na siebie jeden ciuch i gotowe ;D
Od godziny ósmej byłam dziś na uczelni, i na siedemnastą idę do pracy, więc jest to idealny przykład tego jak lubię wyglądać na co dzień.




sukienka: Mohito ok. 120PLN
buty: Mel by Melissa ok 150PLN
zegarek: SKAGEN ok 420PLN
bransoletka: APART ok. 80 - 90PLN

Piosenka na dziś: Against the Current - Paralyzed


Do napisania!
xoxlittlelady

2 komentarze:

  1. Jaka Ty jesteś śliczna! <3
    I piękna sukienka, kiedyś myślałam nad jej zakupem, ale ja nie przepadam za sukienkami, więc ku niezadowoleniu mojej mamy nie zaszczyciłam jej obecnością mojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń